Review by peer reviewers of a scientific journal with pedagogical aspirations: The curriculum beyond the classroom.

Authors

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Freddy Moreno-Gomez , Pontificia Universidad Javeriana Cali (Colombia)

Odontólogo, Magíster en Ciencias Biomédicas, Doctor (c) en Humanidades, Profesor Departamento de Ciencias Básicas de la Salud.

References

Restrepo JC. La revisión por pares en revistas científicas: Proceso en crisis. Tempus Psicológico. 2020; 3(1):133-155. DOI: 10.30554/tempuspsi.3.1.3410.2020

Darnton R. Censores trabajando. De cómo los Estados dieron forma a la literatura. Fondo de Cultura Económica: México; 2014.

Biagioli M. From Book Censorship to Academic Peer Review Emergences. Journal for the Study of Media & Composite Cultures. 2002; 12 (1):11-45. DOI: 10.1080/1045722022000003435

Spier R. The history of the peer-review process. Trends Biotechnol. 2002; 20(8):357-8. DOI: 10.1016/s0167-7799(02)01985-6

Siemens DR. Our Ongoing Evolution of Peer Review. J Urol. 2022; 208(3):519-521. DOI: 10.1097/JU.0000000000002768.

Committee on Publication Ethics: Basic principles to which peer reviewers should adhere Peer reviewers should. COPE; 2016. Disponible de: http://publicationethics.org/about

Ferreiro RF, de Napoli A. Más allá del salón de clases: Los nuevos ambientes de aprendizajes. Revista Complutense de Educación. 2008; 19(2):333-346.

Gérvas J, Pérez-Fernández M. La revisión por pares en las revistas científicas. Atención Primaria. 2001; 27(6).

Darnton R. El diablo en el agua bendita o el arte de la calumnia de Luis XIV a Napoleón. Fondo de Cultura Económica: México; 2014.

Published

2022-12-23

How to Cite

Moreno-Gomez , F. (2022). Review by peer reviewers of a scientific journal with pedagogical aspirations: The curriculum beyond the classroom. Salutem Scientia Spiritus, 8(4), 1–13. Retrieved from https://revistas.javerianacali.edu.co/index.php/salutemscientiaspiritus/article/view/623

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>